Brev:
Spædbørn og autosæder
2. september 2008
Alder:
0 mdr.
Spædbørn og autosæder
Hej Helen,
Om ca et par uger bliver jeg mor til mit tredje barn.
Vi er bosiddende i Kina, og mine to store børn på 3 år går i børnehave ca 45 min. kørsel fra vores hjem. Jeg kører dem til og fra skole, da det er eneste mulighed for at komme dertil.
Men nu kan jeg jo godt se problemet for den lille ny og den tid den vil tilbringe i autostol. Det bliver en køretur to gange om dagen på 5 kvarter. Er det fuldstændig uforsvareligt for den lille og dens ryg?
Venligst fra Sandra